W swojej pracy oprócz terapii poznawczo-behawioralnej (CBT) korzysta również z elementow trzeciej fali, szczególnie terapii dialektyczno-behawioralnej (DBT) i terapii akceptacj i zaangażowania (ACT). Wspiera również rodziców w budowaniu relacji ze swoimi dziećmi, opartych na zaufaniu, bezpieczeństwie i dialogu. Pracuje pod superwizją, łącząc podejście poznawczo-behawioralne i systemowe.
Najważniejszą wartością w pracy z drugim człowiekiem jest dla niej stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której czuje się on prawdziwie zobaczony i usłyszany – razem ze swoimi potrzebami, trudnościami, ale i zasobami, które pozwalają dążyć do tego, co ważne.
Absolwentka psychologi a Uniwersytecie Łódzkim, w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Doświadczenie zdobyła w spitalach psychiatrycznych, ośrodkach wsparcia dziennego, oświacie oraz placówkach psychoterapeutycznych.